Update i.v.m. nieuw kot! + Ohh Deer bestelling

Goeiemiddag!

pablo (3)

Ik heb weer een kleine update in verband met mijn nieuw kot! Ik kan er pas eind augustus in, maar ik heb al mijn sleutel gekregen. Nu staan er nog allerlei dingen in van de oude bewoner. Ik heb het even allemaal gefilmd.


Excuses voor de slechte kwaliteit en het klein schermpje, het is met mijn mobiel gefilmd!

Er staat nu nog een tweepersoonsbed, maar die verdwijnt en er komt een eenpersoonsbed in de plaats. Het enige dat eigenlijk nog blijft staan is: kleerkast, houten rekje naast de kleerkast én de witte tafel aan het raam die ik als bureau zal gebruiken. De dingetjes die op de bureau en schoorsteen staan, zijn van mij. Alle andere troep gaat weg. Maar zo heb je toch al eens een idee van hoe mijn nieuwe kamer eruit ziet. De muren vind ik trouwens ook spuuglelijk nu, dus zal ik ze gebroken wit schilderen. De meubels + muren zijn allemaal wit, dus het kan misschien ietsje te wit worden. Maar ik heb veel wanddecoratie, hihi!

20150821_19253720150821_192552

Nu heb ik de juiste afmetingen kunnen opmeten en heb ik dus mijn grondplan van Floorplanner aangepast. Niet veel misschien, maar dit is hoe mijn nieuw kot zal worden:

kott kott2 type-a-name

En omdat ik altijd op zoek ben naar nieuwe spulletjes voor mijn kot, heb ik deze fantastische dingen besteld van Ohh Deer.

  1. Parasaurolophus Dino Planter: €18dino

  2. Snow fox cushion: €42
    vos
  3. Otter Egg Cup: €14 (ook al eet ik geen eieren, haha)
    ohhdeer-otter-egg-cup-otter--egg-cup--ceramic--breakfast--quail--forest--lake--woodlands-31
  4. 6 random greeting cards: €8,20
    kaart

    Normaal ging ik dus enkel de dino + het kussen bestellen, maar dan moest ik maar liefst €27 verzending betalen. Als ik voor €80 kocht, was de verzending gratis. De keuze was dus snel gemaakt. Helaas ben ik een beetje dom geweest en besefte ik dat ik waarschijnlijk nog eens douanekosten erbovenop ga mogen betalen omdat het pakketje meer dan €22 euro is. Tsja, dat is dan dikke pech voor mij. Ik ben wel ontzettend tevreden met de aankoopjes.

    Bij deze, een update! Wat vinden jullie er van?

4 gedachtes over “Update i.v.m. nieuw kot! + Ohh Deer bestelling

Geef een reactie

