Tag: 20 life questions

Omdat ik gek ben op tags, hier weer eentje. Hij komt van http://www.teddlicious.nl.

11742795_909025289154471_3238244665303409712_n

Favorite color
Dit wisselt af.. Maar ik ga voor bordeaux rood! (Paars vind ik ook heel mooi!)

Favorite number
74, geen idee waarom.

Dream career
Dierenarts voor leeuwen/tijgers. Ik hoop er ooit ervaring mee te hebben!

Where do you see yourself living when you’re on your own?
Liefst in Brugge, die stad heeft mijn hart veroverd. Maar misschien als ik me thuis ga binnen voelen in Gent, dat ik over 6 jaar (wanneer ik afgestudeerd ben) in Gent blijf.

Favorite way to travel
De bus, ik zit ontzettend graag in de bus.

What do you do in your free time?
Bloggen, online shoppen, lezen, muziek luisteren, met vrienden afspreken,..

Favorite clothing stores
Urban Outfitters en Primark!

Who would you like to see in concert?
Iron Maiden en Muse wil ik graag nog een keer zien.

Favorite tea blend?
Ik drink niet veel thee, maar neem dan maar groene thee.

Do you collect anything?
Herinneringen! Door middel van concerten, festivals, evenement en reizen. En voor de rest home decor spulletjes. Vroeger was ik verslaafd aan tassen maar dat is nu al een stuk minder.

I can’t sleep without?
Een deken en een kussen? haha. Ik slaap niet met knuffels en ik heb geen vriend, dus die kan ik alleszins niet opnoemen. Als ik thuis slaap, slaapt mijn kat Ziggy wel vaak tussen mijn benen en dat is zo leuk om dan ’s nachts wakker te worden! Hem mis ik wel als ik op kot slaap.

If you were given 1 million dollars all for yourself what would you do with it?
Een huis kopen met een dierenartspraktijk aan. Een halfjaar weggaan naar Zuid-Afrika om met wilde dieren te werken. De online shop van de Amerikaanse Urban Outfitters (daar zijn de verzendkosten $30 :'(, de online shop van de UK heeft vaak gratis of weinig verzendkosten, maar daar hebben ze véél minder dan de US shop). Ik zou ook een opvangcentrum voor zwerfkatten starten en als dierenarts zijnde zou ik ze gratis steriliseren/castreren. Een duur schilderij kopen! En als ik nog over heb, sparen, haha.

Favorite make-up brand?
Gewoon Catrice I guess.

Favorite treat to eat?
Frozen yoghurt met mangostukjes en frambozen!

What is your favorite season?
Winter, zo cosy en gezellig dat alles is!

Do you sleep with your doors open or closed?
Dicht!

Why did you start blogging?
Omdat ik veel te veel gedachten en ideeën in mijn hoofd heb die er uit moeten, en dit is mijn manier van ze te uiten en te delen met anderen!

Do you have any magazine subscriptions?
Jup! Wetenschap In Beeld (aanrader!) en mijn liefste moeder koopt iedere week trouw de Flair voor me.

What were you doing at 12AM last night?
Slapen haha.

Favorite parfume
Fame van Lady GaGa

Voel je vrij om de tag over te nemen!

Geef een reactie

