25 levensvragen

Ik kwam deze tag tegen op http://www.dailybreakfast.nl en nog vele andere blogs! Ik besloot hem over te nemen omdat ik het interessante en grappige vragen vind! 🙂

1800317_909025039154496_1915740758529028789_n

Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Een foto van mij en een aapje uit Pairi Daiza.

Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?
Fanta of een fruitbiertje.

Welk woord gebruik je eigenlijk écht te vaak?
‘Oh my god’, ‘fuck(ing)’,’kut’, ‘jezus’ en ‘damn’. Hahaha, allemaal scheldwoorden! (en ik ben helemaal niet gelovig..)

Wat is je favoriete film?
Oh damn, die is lastig.The Day After Tomorrow denk ik :p.

Wat is je Guilty pleasure – op het gebied van TV?
Grey’s Anatomy, lekker drama!

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?
Iron Maiden – Speed of Light, hun recentst uitgebrachte nr van hun nieuwe album dat begin september uit komt! 😀 Ik heb hem alvast  gepre-ordered.

Naar wie was je laatste appje?
Een van mijn beste vriendinnen.

Wat was je eerste e-mailadres?
zoe.banana@gmail.com . Oh god hahaha.

Waar kun je je enorm aan ergeren?
Trage of domme mensen.

Wat is je meest awkward moment ooit?
Meestal versta ik iets niet, moet ik 3x opnieuw vragen wat er gezegd werd, om dan maar doelloos ‘uhu’ of ‘ja’ te zeggen terwijl ik geen idee heb over wat het gaat, om dan raar aangekeken te worden door de persoon in kwestie. Of ik blijf gewoon doorvragen wat die persoon bedoelt, maar dan wordt de persoon geïrriteerd, oeps.

Wat is je favoriete dag van het jaar?
Uh.. Nieuwjaar!

Wat is je favoriete emoji?
De emoji met de hartjes-ogen!

Katten of honden?
Katten natuurlijk! Crazy cat woman-alert over here!

Utrecht of Amsterdam?
Ik ben alleen nog maar in Amsterdam geweest en Amsterdam vond ik echt mooi en leuk, dus Amsterdam!

Koffie of thee?
Koffie.

Serie of film?
Een serie.

Engeland of Amerika?
Oh jezus, die is moeilijk.. Ik ga toch maar voor Amerika omdat ik daar op uitwisseling ben geweest en dat was echt geweldig.

Vlees of vis?
Liefst geen van beide, maar dan toch eerder vis.

Drank of drugs?
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, alhoewel ik er wel nieuwsgierig naar ben. Ik drink af en toe, maar sinds februari (het ik-heb-3x-gekotst-en-ik-was-zo-ziek-als-een-hond incident na een avondje uit) niet veel alcohol meer aangeraakt. Gewoon niet veel behoefte aan eigenlijk!

Spice girls of backstreet boys?
Spice Girls!

Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Sesamstraat.

Bert of Ernie?
Geen idee, nooit naar gekeken.

Buurman of Buurman?
Wat?

Meest random feitje over jezelf?
Ik ben linkshandig en lomp!

De belangrijkste levensles die je in je afgelopen jaren hebt geleerd?
Oh die is héél moeilijk, ik heb zo ongelofelijk veel geleerd afgelopen jaar. Maar goed, hier komt hij. Als je diep vanbinnen voelt dat iets niet goed zit, luister naar jezelf en ga niet aan jezelf twijfelen! (Dit kan ik toepassen op mijn liefdesleven én studie) En als je niet gelukkig bent, doe er dan iets aan. Ween even alles er uit, maar stop dan en zoek een oplossing. Doe wat je gelukkig maakt! 🙂

Wees vrij om de tag over te nemen!

Een gedachte over “25 levensvragen

Geef een reactie

