Mijn bijna ex-kot

Goeiemorgen! Het is maandag 17 augustus, 10u, wanneer ik dit artikel zit te tikken. Ik ben sinds een uurtje geleden weer op mijn kot in Gent om verder te studeren en een paar afspraakjes met de studiebegeleider na te komen, om dan uiteindelijk vrijdag mijn herexamen Lineaire Algebra en Meetkunde (LAM onder de studenten) af te leggen.

Aangezien ik dit kot bijna ga verlaten, heb ik besloten er nog wat foto’s van te nemen en aan jullie te tonen. Het kot ziet er minder donker uit dan het in werkelijkheid is, maar ja, het is nog steeds een depri kot! Ik vind ook dat het kot niet mooi is ingericht, er zitten wel een paar persoonlijke spulletjes in, maar toch voelt het niet ‘van mij’. Mijn nieuw kot gaat compléét anders zijn.

IMG_0208

Hou je gereed voor de fotosessie!

Excuses voor de flutkwaliteit van de foto’s, ik kon niet anders dan ze met mijn iPod nemen!

IMG_0183
Drum: 2dehands
Iron Maiden vlag: Metal Market Graspop 2014
IMG_0184
Miauw!
IMG_0185
Bank, tafeltje: Ikea
Kussenslopen: Etsy
IMG_0201
IMG_0189 Dekbedovertrek: ikea
IMG_0190
Stoelen: ikea
IMG_0191
Bureaustoel: ikea
IMG_0192
Doosje: Large
Kaars: Primark
IMG_0194
Lavalamp: heb ik al jaren..
Kader: Maisons Du Monde
IMG_0195
Laptop: Asus
IMG_0196
Bord: Maisons Du Monde
IMG_0197
Kattenhoesjes voor sleutels, Memopad: Jelly Jazz (Vroeger: Expo)
The Joker sleutelhanger: Large
Alcatraz sleutelhanger: op festival gekregen
IMG_0199
Kaders: Ikea
Plaatjes: op een straat in Manhattan, New York, gekocht
IMG_0203
Dromenvanger: Large
IMG_0204
Schilderij: op de Vismarkt in Brugge gekocht
Klok: Maisons Du Monde

IMG_0205

En wat valt er op? ;-). Alles komt van Ikea/Large/Maisons Du Monde. Ik weet dat ik in mijn vorig artikel heb gezegd dat ik gek ben op Urban Outfitters. Wel, thuis staan er 4 zakken met spullen voor mijn nieuw kot, waaronder een groot deel van Urban Outfitters! 🙂

Wat vinden jullie van mijn bijna ex-kot?

Een gedachte over “Mijn bijna ex-kot

Geef een reactie

