Plan Studentenkamer + Ikea Wishlist

Follow my blog with Bloglovin
Hi! Wie Floorplanner kent, weet dat je daarmee je kamer kan nabootsen op een plan, wat enorm handig is als je je kamer wil herinrichten.

Ik weet de afmetingen niet exact van mijn kamer, maar heb geschat, en zo heb ik ongeveer kunnen mijn toekomstige studentenkamer inrichten zoals ik in september ga doen! Daarbij wil ik ook graag nog enkele ikea spullen, die ik hier ga opsommen.

Op het zwarte tafeltje naast de zetel, komen mijn gerbils te staan. Het witte tafeltje aan het hoofdeinde van mijn bed is een nachtkastje. Het blauwe ding dat aan de muur hangt is een kapstok, maar deze meubel (samen met de kleerkast) kloppen niet helemaal. Enkel de kleur en de afmetingen zijn juist, maar in het echt zal het er anders uit zien. Wat ook nog ietsje anders is, is de boekenkast naast de salontafel. De boekenkast op het plaatje heeft 8 vakjes. Maar ik wil de bovenste 4 vakjes er ‘af’. Dit zal je zo meteen zien in mijn wishlist! Dus dit is ongeveer wat ik wil, het ziet er natuurlijk heel kaal uit zo.

De Wishlist!

  1. Als eerste wil ik een nieuwe hoes voor mijn Klippan bank. Hij is nu rood, wat past in mijn oud kot. Maar mijn nieuw kot gaat een mix van wit, turquoise en hout zijn. Daar past rood niet in natuurlijk. Vandaar dus een witte hoes! Deze is € 39,99
  2. Een nieuwe bureau! Ik heb de perfecte vonden. Mijn boeken kunnen er namelijk in staan. De Micke bureau kost €69,90.
  3. De Kallax boekenkast! Dit is dus de kast met de 4 hokjes die ik wil, ipv de 8 hokjes versie op Floorplanner. Hij kost € 24,99.
  4. Een salontafel, precies die van op Floorplanner. Deze Lack salontafel kost € 19,99.
  5. Cactaceae! Cactusjes! Ze zijn zo schattig en klein, perfect voor in mijn kamer. Ze kosten € 4,99 voor 3 stuks.
  6. Schapenvacht! Zo cosy en zacht! + Het is nep schapenvacht! Daarom kost hij ook maar €9,99.
  7. Lutescens! €9,99.
  8. Opbergdozen! Fjälla, €3,50.

    Zo! Dat was het ongeveer! Nu denk je misschien, wauw zo wit.. Maar ik heb heel veel wanddecoratie en random decoratiedingetjes die de ruimte al veel meer kleur zullen geven! Wat wil jij allemaal van de Ikea site?Zoë
3 gedachtes over “Plan Studentenkamer + Ikea Wishlist

Geef een reactie

