Inspiratie voor mijn studentenkamer!

Gegroet! Zoals jullie ondertussen weten, begint het nieuwe schooljaar over een maand. Ik verander van kot, wat betekent INRICHTEN! Ik heb al allerlei spulletjes verzameld waar ik een blogpost zal over schrijven. Maar voor nu, heb ik hier allerlei inspiratie plaatjes, van Tumblr afkomstig! Enjoy!

Ik ben echt gek op alle home spullen van Urban Outfitters, liefst zou ik de hele Urban Outfitters leegkopen!

Zoë

Een gedachte over “Inspiratie voor mijn studentenkamer!

Geef een reactie

